Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Як здійснити обмін або повернення товару належної та неналежної якості:
1. Зв'яжіться з менеджером звернувшись на лінію підтримки за номером телефону +380972054545 і узгодьте деталі повернення товару.
2. Надішліть нам товар та чек або накладну і заповнену Заяву на повернення.
3. Відправте товар службою доставки Нова Пошта за адресою:
м. Біла Церква, вул. Матросова, 48А,
відділення Нової пошти №16
ПІБ: Яцюк Ганна Юріївна
4. Повідомте нам на електронну адресу posudsaleua@gmail.com, що Ви здійснили повернення, для цього надішліть фото експрес накладної кур'єрської служби. У листі потрібно вказати ПІБ , контактний номер телефону покупця.
5. Після отримання товару продавцем протягом 5 робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар.
Умови обміну та повернення товарів:
Обмін і повернення товару належної якості, придбаних у інтернет-магазині РOSUD SALE
Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
При поверненні коштів за товар, розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.
Послуги доставки при обміні або повренню товару належної якості сплачує покупець.
Після прибуття товару співробітник оглядає його на предмет експлуатації та механічних пошкоджень. Після цього, на вказану в заяві банківську карту, протягом п'яти робочих днів здійснюється повернення коштів або відправляється інший товар.
Обмін і повернення товару не належної якості, придбаних у інтернет-магазині РOSUD SALE
Якщо покупець отримав товар неналежної якості або товар, який не відповідає інформації розміщеній на сайті, та виявив це при огляді підчас отримання у присутності представника транспортної комапнії, покупець має право на обмін або повернення такого товару. Вартість відправки цього повернення з відділення Нової пошти оплачує продавець.
У випадку, якщо покупець не оглянув товар на предмет наявності дефектів або виробничого браку товару під час його отримання, товар обміну та поверненню не підлягає.
Право на повернення і обмін товару втрачається в наступних випадках:
- При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:
- при перегріванні
- при падінні
- при навмисних пошкодженнях
- при деформації
- при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручування, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним прикладанням сили
- при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.)
- при використанні в комерційних (промислових) цілях
- при неправильному зберіганні
- якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків
- якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку покупця або третіх осіб
- якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією, при самостійному ремонті та зміні частин/деталей.
- При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:
- при появі плям, крапок, вапна та іншого
- при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації
- при природному зміні кольору металу (золотистий, бурий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) Є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі).